- Et eessõitja äkkpidurduse korral enda taga sõitjale pikemat pidurdusmaad anda. Paljudel on ju juustrehvid all, pidurid pole korras ja pea uimane otsas. Kui ta ise ei taipa enda ees vajalikke meetreid reserveerida, siis tark oleks meil ise taolistele enda ees need talle vajaminevad lisameetrid varuks hoida. Nt mul on mitu korda neid lisameetreid tagumisele vaja pakkuda olnud.
- Et eessõitja üleskeeratud sodist suurem osa maha jõuaks langeda/tuul kõrvale jõuaks viia. Need kümned või sajad liivaterad, mis auto nina igas sekundis lihvivad, võivad aastatega kapoti ääre värvile, laternaklaasidele ja esiklaasile halvasti mõjuda.
- Et eessõitja üleskeeratud sodist väiksem osa õhufiltritesse satuks.
- Et ise eessõitjale mitte tagant sisse uhada. Sellega kaasneb ka suur oht, et meile omakorda sisse põrutataks.
- Et teelolevatest aukudest kolakatest jõuaks rahulikult mööda põigata.
Tropid ronivad vahele? Ega neid troppe nii palju ju ka pole.
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar