reede, veebruar 08, 2008

Topp-sikrit mailiaadress

Kui ma oleksin luuraja, siis ma hakkaksin oma perearsti meiliaadressi luurama.

Uurijana alustaksin uurimist, kuidas uurida välja oma perearsti mailiaadress.

Jälitajana jälitaksin, kuidas oleks võimalik oma perearstile e-kirja saata.

Kui ma sahkerdaja oleksin, siis VÕIB-olla ma sahkerdaks omale selle aadressi.

Kui ma selgeltnägija oleksin, siis VÕIB-olla ma ikka ähmaselt ka näeks seda aadressi.

 

Mis veel? Seda et, seda ei olegi vist muudmoodi võimalik teada saada, kui aeg kinni panna ja arstilt otse küsida. Kui ta ei vasta… siis mõtlen edasi. Kui vastab, siis saab minust ärimees. Ma hakkan oma perearsti mailiaadressi müüma. Küll salajasele infole ostjaid leidub.

2 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Enamasti pole raske arstide epostiaadresse leida.
Või on minul seni õnne olnud?

Urmas ütles ...

1 variant võis mul välja jääda jah - ma ei oska otsida.

Iris Koorti mailiaadressi ajasin taga. Kuigi, ma vist poolhuupi arvasin lõpuks ära.