laupäev, mai 27, 2006

Nokumahl

Anneli juhtis minu kui siiski vist reklaamituima inimese tähelepanu ühele kummalisele reklaamikampaaniale. Linnad, isegi Kuressaare, on täis kleebitud tomatitest sätitud noku kujutisi. Väga huvitav. Ja tõesti, see on tomatimahla reklaam, kus räägitakse potentsist… ma ei ole vist sobiva orientatsiooniga, igatahes mul kaob küll sellele reklaamile mõeldes tomatimahla isu ära, ei sobi mulle sellised assotsiatsioonid. Valinud siis sihtrühmaks vähemalt naised… khmkhm, nt et mõjub näonahale hästi või nii. Et ananassimahl mulle eriti ei istu, jätab see naise keha kujutav mahlareklaam mind sedakorda külmaks. Kui toode ikka nii valmis on ja tootearendusele pole vaja kulutada ja ostja on nõus just sellist hinda mahla eest maksma, muudkui reklaamigu, pildugu raha plakatitele. Aga tulla mind kui meest sellise seosega mõjutama, ei, ei kutsu tarbima, kuigi see peaks vist reklaami eesmärk olema.

Kommentaare ei ole: