Mulle sattus näppu Michelini voldikukene, „äge" lugemine :-). Kiikasin ka kodukale, aga et sealt maakeelset juttu ei leia (michelin.ee viib lehele Michelin Россия), siis tipin siia sellest voldikust paar kildu:
-see on parim rehv jääl liikumiseks: ta võtab kohalt kiiremini ning pidurdab 5 meetri jagu kiiremini kui tema peamine konkurent
- kindlustab peamise konkurendiga võrreldes 28% enam liikuvust jääl
- rehvi ja tee vaheline kontaktpind = peopesa suurune pind, ehk ligikaudu 50 ruutsentimeetrit ainult (see tähendaks rehvirõhku nii umbes 8 bar, sõiduautol! No ok, kui võtame arvesse ka turvise nn täiteteguri, lahutame maha mustris olevad tühimikud, ka siis on kontaktpind mitu korda suurem)
-kestab ühetalve kauem. Michelin blaablaa kestab keskmiselt 50% kilomeetrite jagu kauem, kui tema peamised konkurendid
-talverehvide kasutamisel alla 7 kraadise õhutemperatuuri juures võidate märjal teekattel pidurdamisel 6 m!
Ma saaks aru, et Selectitaolised (nt1, nt2, nt3) nähtused sisulisi ja keelelisi rumalusi enesele lubavad, kuid suur ja soliidne Michelin…
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar