reede, oktoober 12, 2012

Kliendikaardivingu jälle

Ma olen siin 100 korda kliendikaartide kallal igisenud, nüüd sattusin taas analoogsele artiklile: http://www.tarbija24.ee/1003622/kadri-inselberg-manipuleerimise-korgem-tase/

Mina näen selles RIMI trikis aga hoopis jubedamat katset - personaalsete allahindlustega soovitakse ostjale pähe määrida RIMI omatooteid ja sellega fikseerida tootjatele toote müügihind, st suruda tootja madala hinnaga põlvili ja viies niiviisi alla ka toote kvaliteedi. Tulemuseks on anonüümne (teadmata päritoluga) ja madalakvaliteediline söömiskõlbmatu toit ja kvaliteetsema, kaubandusketi diktaadiga mittenõustuva tootja hääbumine.

Nt Suurbritannias on see juba reaalsus, et üks kaubanduskett fikseerib toidu hinna ja selle läbi ka kvaliteedi. Paistab et oleme samas suunas liikumas. :/


Seega, poodide omatooteid tuleks võimalusel vältida!! 

Kommentaare ei ole: