Nt koperdamine bussi ronides, bussi jõudnuna kohe ukse juures seisma jäämine, kinosaalis pärast seanssi väljapääsu teel jalus ukerdamine või telefoni näppimiseks seisma jäämine - see kõik viitab puudujääkidele mõtlemises.
Täpselt sama on rohelise tule süttides autoga koperdamine, taipamatus, et tema ees oleva liigse pikivahe võrra hoiab ta seljataguseid autosid kinni.
Teine variant on see, et mõtlemine on siiski korras, selle asemel on suhtumine "mis see minu asi on, mina sain bussi ja seisan kus tahan, kui keegi teine bussi ei mahtunud, oodaku järgmist. Mis see minu asi on, kui minu pärast 5 autot üle ristmiku ei saanud, oodaku järgmist rohelist."
Samaväärselt masendavad on mõlemad variandid.
2 kommentaari:
Jällegi oponeerides. Kiirustamine ja rapsimine võib olla halva planeerimise tulemus. Palju on neid näiteid, kus kihutatakse ja sahmitakse ridade vahel, et jõuda kiirest kohvikusse kohvi jooma. Kiirustatakse olukordades, kus kiiresti kohalejõudmine ei anna tulemust, sest sihtkohas toimuv tegevus ei pruugi olla niivõrd ajakriitiline. Paar korda on olnud olukord, et kui küsida juhilt, et miks ta pidevalt gaas/pidur sõidustiili linnas harrastab ja kas ta on kuhugi hiljaks jäämas, siis selgub, et tegelikult kiiret polegi kuhugi vaid lihtsalt puudub võime/oskus olla kannatlik/arvestav.
Samadele juhtidele väljakutse esitades päris ringrajal aja peale võidu sõita lõppes ootuspäraselt. Gaas/pidur meestel/naistel ei jätkunud närvi stabiilselt häid aegu sõita. Puudus võime keskenduda ja läbimõeldult tegutseda.
No üks asi on rabelemine - Sõpaka ühest otsast teise teistega samal ajal jõudmine, teine on tänaval laiutamine teiste kinni hoidmine.
Postita kommentaar