teisipäev, aprill 25, 2006

Raag ja kulu

Raag rääkis eile, et kampaaniaid tehes peaks arvestama, et eriti meediast pärit sõnumeid võidakse kergesti vastupidiseks keerata, juhul kui see sõnum satub vastuollu inimese ja/või teda ümbritsevate inimeste arvamusega, lähikogukonna meelsusega. Nii et kampaania kulupõletamise vähendamiseks peaks vältima tule kontrolli alt väljumise argumente, peaks keskenduma väidetele, mida ei saa kergesti vastupidiseks keerata, märki muuta. Ja ümberkeeramatu sõnumi kõrvale ei tohiks lisada ümberkeeratavat sõnumit, muidu sõnum „tuli võib kontrolli alt väljuda“ (kuhugi ta ei välju, ega ma loll ei ole) nullib info „kevadisel heinamaal kihab igal ruutmeetril elu“ (ähh, ajavad lolli juttu, nüüd otsivad põhjendusi). Ilma esimese infokilluta oleks sõnum ehk mõjusam, ei põrkaks vastu seina, osad tikud jääks heinamaal süütamata.

Kommentaare ei ole: