neljapäev, juuli 31, 2008

Kati küsib, et mida maksumaksja ETV-lt siis ikkagi tahab

Kati küsib, et mida maksumaksja ETV-lt siis ikkagi tahab. Et ma millegipärast oma kommentaari sinna postitada ei saa, ei Firefoxiga ega IE-ga, ei eile ega täna, siis panen eile kirjutatud mõtte sõnasõnalt siia:

 

Minu jaoks on Eestis 1 vaadatav telekanal, ja see on ETV. Millega ma ka rahul olen. Ja oleks veel rohkem rahul, kui sport asendataks kultuuriga. Ja oleks veel rohkem jutu- ja haridussaateid, nt nagu Vita Brevis oli jne. Eiei, ma ei taha siin eputada, aga ma olen veendunud, et Eestis on selliseid inimesi küllalt, kes palagani - tühisuse – sopa - mõttetuse eest ERR kanalitele põgenevad.

 

Kanal2 ja TV3... ainult mõned õhtused filmid kannatavad neist vaadata, kõik ülejäänu on ju... minu jaoks saast, rohkem või vähem saast. Jah, just nii teravalt ütlengi.

Kommentaare ei ole: