teisipäev, juuli 01, 2008

Nokia Mapsi versioonid ja navigeerimise litsents

Ostes Nokia Mapsi navigeerimiseks litsentsi, kehtib see vaid sellele Nokia Maps versioonile, millega ost sooritati. Ehk siis, juhtus nii, et Nokia Mapsiga juhtus midagi, ei käivitunud enam, installisin Nokia kodukalt uuesti. Aga et millegipärast sokutati mulle mingi 1,x versioon, siis ei õnnestunud ka litsentsi uuendada (kood saadeti e-kirjaga) ja navigeerimist ei saanud tööle. Aitas Nokia Maps 2.0 installimine.

Ehk siis, suur pusimine olnuks olemata, kui taibanuks kohe programmi versiooni vaadata.

4 kommentaari:

autor ütles ...

Veel üks nüanss, mida versioonide hhures tähele tasub panna: ver. 1.X puhul oli võimalus saada tasuta nädalane navigeerimise litsents, ver.2 puhul ma seda enam ei leidnud (või on see kuhugi peidetud).

autor ütles ...

blaah - "versioonide juures"

Urmas ütles ...

Mulle pakkus 2.0 kuu aega tasuta navigeerimist. Telefoniks N82.

Urmas ütles ...

Seda ma kahjuks ei mäleta, kuidas ma selle tasuta kuu aktiveerisin. Ja võib ju ka nii olla, et litsents on IMEIpõhine, et kui versioon 1.x-ga on tasuta aeg kasutatud, siis uue versiooniga uut tasuta aega ehk ei anta. ?