esmaspäev, oktoober 31, 2005

Läpakaga hädas

Mõelda vaid, kui paljud inimesed on arvutitega hädas. Esmalt kogutakse raha, siis ostetakse ära, viiakse koju, õpitakse ettevaatlikult uut ja võõrast pereliiget tundma... ja siis algavad jamad. Ja paljudel algavad. Viirused, ussid, draveritega jamad jne. Jah, mul on vedanud, koduarvuti töötab juba... 3 x ptüi, mitu head aastat kenasti, kuid väga paljudel ei ole nii hästi läinud. Ja mis on nende jamade õigustus? Arvutustehnika on keeruline ja kasutajad rumalad? No pagan, siis on toode poolik. Ja me oleme leppinud, et arvutitega ongi jamad normaalsed. Imelik, arvutustehnika on ju laiatarbekaup, selle kasutamine ei tohiks eeldada erialast kõrgharidust.

Olen ka ise vahel mõnel tuttaval käinud arvutit kõbimas, Ad-Aware, Spybot jne asjadega üle käinud, õnneks on foorumid taolist kasulikku inffi täis. Kui asi keerulisem, oma peaga midagi tarka välja ei mõtle ja foorumites kirjeldatud rohud ei aita, siis olen tuima näoga format C teinud. Kasutajale tüütu, aga lollikindel.

Nüüd on mul läpakas, ja vot sellega on jamad majas. Masin pole kuudki vana, aga juba venib nagu tatt, no on risu, ma ütlen. Tulemüür, viirusetõrje, kõik uuendused on peal, ei ole ka midagi kahtlast ise käima lasknud, oh jah. Tegin ka ee.arvutid.vestlus -s ka sellest juttu.

Kommentaare ei ole: