esmaspäev, september 11, 2006

Romeo ja Julia

Käisime eile siis ka seda Romeo ja Juliat vaatamas. Ei, vaatamata Dvinjaninovi nimele ilma igasuguste ootusteta, no nagu ikka muusikali vaatama. Aga, ju olime eriti valesti meelestatud või vales hingeseisundis, igatahes väga igav ja lage oli, tulime poolepealt ära. Koju, sauna tegema. :-)

 

Üks küsimus veel. Mis siis saab, kui seal hoovis tuli lahti läheb? Kuidas rahvas kiiresti nö saalist (tagant ja kõrgemalt, sealt kuhu suits tõuseb) välja pääseb? Kas sellisele ajutisele rajatisele ei pea mingisugust kasutusluba taotlema, mida tuletõrje antud juhul ütles/ütleks?

 

Ja veel. Miks peab (noortele suunatud) etenduses sellist leksikat kasutama? Pean silmas ropendamist.

1 kommentaar:

Anonüümne ütles ...

opaa... vaata mulle küll meeldis... minuarust tuli asja kohati võtta komöödiana, meie saime küll kõvasti naerda, võibolla ma olen vähe imelik, sest teised ei naerud kah. aga laulud ja tantsud olid ju päris hästi väljmängitud, sõnaline osa oli tõesti veits nõrk. meie ei kaalunud küll kordagi poolepealt äraminekut. Eriti kõvad olid K. Vilgats, J. Kreem ja loomulikult L. Koikson. Ütleme nii, et üks paremaid muusikale mida ma näinud olen:). Aga selle evakueerimise peale peaksid nad tõesti mõtlema...sest seda oli kuulda paljude inimeste sosinatest, et mis saab, kui... Kaido