esmaspäev, oktoober 22, 2007

Ma saadaks e-maile läbi Gmaili

Jaa jaa, ma tean küll, et kui keegi mind eemalt näeb, siis mõtleb et ohh jälle ta tuleb oma Gmaili jutuga.

Aga, kaval oleks nii kodu- kui isiklik sülearvuti Outlook (Expressid) jm mailiprogrammid panna e-kirju läbi Gmaili saatma. Miks? Et kõik saadetud e-mailid saaks Gmaili serverisse salvestatud. Miks? Et ka saadetud kirjadele igast arvutist ja telefonist ligi saaks.

3 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Ma saadaks ka, aga mulle üldse ei meeldi, et Google saatja aadressi gmail.com omaks ümber kirjutab.

Urmas ütles ...

Oot, ma julgeks vastu vaielda. Et kas ikka kirjutab gmail.com -ks ümber? Mul koduarvutis ja Outlook 2002-ga üle Gmaili saadetud mailiaadressidel jääb küll mail.ee aadress alles.

Indrek ütles ...

gmailis tuleb accountide ja settingute alt ära muuta, millise mailiaadressi ta võtab default mailiaadressiks ja see võib olla mis tahes teine aadress!