laupäev, veebruar 14, 2009

TTÜ ÕIS

Ma tean vähemalt ühte inimest, kes oleks õnnelik, kui TTÜ õppeinfosüsteem ÕIS süüdataks mitmest otsast ja tehtaks selle asemele midagi kasutajasõbralikumat/arusaadavamat/toimivamat.

Muide, Eestis on olemas selline asi nagu M-ID.

7 kommentaari:

Siim ütles ...

no mis :S ei lastudki mul kommenteerida ja kaotati kogu kirjutatud jutt ära...

a no kirjutame siis uuesti... :)

Igatahes on ois.va.ttu.ee asemel alanud kevadsemestrist uus ÕIS - ois.ttu.ee. Ilusam näeb küll välja, aga kasutajasõbralikkus võiks natuke suurem olla... Eriti kuna seda veel mitu aastat ehitati. Otsingud on minu arust küll tavakasutaja jaoks liialt keeruliseks ja põhjalikuks tehtud :S

Siim ütles ...

lisaks... vbla sa muidugi rääkisidki juba uuest... Sest vana vist enam ei toimigi... Link oli sul postis lihtsalt vanale...

Sel juhul nõustun sinuga täielikult :D
Ja tõesti - jube uimane on kah see uus...

Urmas ütles ...

Jah, vana suunab uude. Ja, mingil põhjusel on mu üles kirjutatud ja varem toiminud salasõna vale, uut kontot luua ei saa ja soovitatud ID-kaardiga sisenemisest ei tule ka miskit välja - võibolla olen ma pime, aga ei leia kohta, kus end ID-kaardiga autoriseerida saaks.

Anonüümne ütles ...

solidaarsuse mõttes ma võin teine olla, kuigi pole kokku puutunud :)
Jan

Siim ütles ...

Logimise koha pealt... Kui ma omal id lugejasse sisse lükkan ja Firefoxiga sinna Logi Sisse nupule vajutan, siis toimubki logimine automaatselt ID-ga. Kui lähen ID-d mittetoetava Operaga samale lingile, siis lööb selle kasutajanimi/parool akna ette. Nii et mul saab ta ise aru :D
ja sa sealt vanast endale uue parooli ja A-tähega algava kasutaja genereerisid?

Urmas ütles ...

Tringel-trangeli peale on mu konto blokeerunud.

Uue kasutaja tegin, paar nädalat tagasi õnnestus uude ÕIS-i sisse pääseda.

Urmas ütles ...

Jan, tänan solidaarsuse eest! :-)

Ju on nii, et viga on minus/mu arvutis, aga ma pean TTÜ-st liiga palju lugu, et mittelollikindlat süsteemi heaks söendaksin nimetada.