laupäev, juuni 12, 2010

Enam ei tehtagi nuppudega häid telefone?

Hull lugu, juhul kui mu 2,5 aastat vana ja väga hea Nokia N82-ga peaks midagi juhtuma (et kukkumised ei mõju elektroonikale hästi, on natuke juba ka juhtumas), siis … taolisi telefone ei tehtagi enam!? Mingi kummaline puutetundlikkuse hullus on lahti läinud. Nuppudega ja kinnisilmi (+menüü kiirvalikutega) kasutatavatest on valida N86, mis on jupp maad raksem ja klapiga, E72 on suur ja lai, E75-l on niru kaamera, nagu ka E55-l ja E52-l… ja ongi kõik!

Mida ma telefonilt ootaks? Nuppudega, mitte puutetundlik, pigem ilma klapita, et EMT ehitab maapiirkondades WCDMA 900 võrku, siis 900 MHz 3G, enamvähem kaamera, WIFI, A-GPS, raadio, modemina kasutatav, selline op. süsteem, kus jookseksid Skype, Google maps jne jne.

Elu ei ole lihtne, ma räägin. :-)

2 kommentaari:

Kaja ütles ...

Mina, muide, olin alles hiljuti samas nupuparteis, aga nüüd, olles (algul veidi porisedes) kolmandat nädalat puutetundliku ekraaniga telefoni (HTC) kasutaja, siis endalegi üllatuseks nuppe taga ei igatsegi.

Urmas ütles ...

Ahnii. Ma kasutasin nädal aega N97 minit, selle ajaga ma veel ära ei harjunud. :-) Tõsi, omakssaamist takistas mh asjaolu, et 5 korda päevas jooksis telefon nii kokku, et aitas vaid aku eemaldamine.

Kui nuppe enam ei toodeta ja telefoni külge ei panda, siis jah, olen mõelnud HTC ja kallima otsa Nokia hulgast midagi valida.

Kuidas Sa autoroolis telefoniga hakkama saad? Ilma telefonile vaatamata ikka numbrit valida vist ei saa?