reede, august 18, 2006

Raadiohullu pihtimus

Kui korraldataks raadiokuulamise meistrivõistlusi, siis mina oleksin karikasarja kindel liider! Nii, poole 9 paiku läheb Vikerraadio käima, siis 9:30 Klassikaraadio järjejutt, peale seda viker, kuni kella üheni, selle aja sisse mahub vikeri järjejutt, uudised, nädalavahetusel Rahvateenrid, Müstiline Venemaa ja muud kaa. Kell 1 klassika, kell 2 on nüüd suvel vikeris erinevad saated, praegu on Kultuurimaja (viimati on räägitud Egiptuse püramiididest, jaapanlastest ja samuraidest, moslemitest ja nende usust), pool 7 on praegu kindel laks Anu Lamp ja Karupoeg Puhh, 7-st tuleb tsekata, kummast asjalikumat asja tuleb, 8-st viker, 10-st jälle, kummast asjalikumat tuleb, praegu on Pärdi saade, 11 vikeris KÖP…. selle jutu peale hakkab endal ka natuke imelik, kuidas saab nii palju raadiot kuulata? Ja, minu raadiokuulamises ei ole juba viimase 5..6 aasta jooksul suuri muudatusi toimunud.

Miks ma raiskan lugeja aega sellise, minu tegemistest rääkiva jutuga? Sest, mulle tundub, et kui eelnevast jutust maha lahutada minu võimalik Viker- ja Klassikaraadio hullustus, siis on ka tegelikult neist kahest raadiojaamast ühtteist kuulata.

Kommentaare ei ole: