kolmapäev, jaanuar 03, 2007

EE prognoosarvetele ei tasu loota

Oktoobri lõpus, nädalavahetusel, helistab keegi mobiilile, meeshääl küsib, et müüsite kunagi elektriarvestit, et ta tahaks seda nüüd näha, on parasjagu kusagil kõrvalmajas. ??? (Aastaid tagasi ostsin tõesti el. arvesti ja kella, kuid hiljem selgus, et Eesti Energia paigaldab omi arvesteid, siis jäidki nad üle, arvesti sain maha müüdud, kuid aastate eest uut kilpi paigaldavale elektrikule mainisin, et mul nüüd kell üle, et ostku ära, lubas meelde jätta, võttis mobiili nr-i) Ütlesin, et tulge läbi. Uksekell, mundris mees ukse taga, äkki oli koguni Falcki logoga, ei mäleta, kutsun esikusse, et kohe toon toast arvestikella… vana kirjutab esikus töötava el. arvesti näidu üles ja läheb ära, ilma headaega või aitähh ütlemata, lihtsalt. Mina jäin lolli näoga vahtima, kell näpus, et… üks meist peab nüüd natukene loll olema, aga noh, äkki olen see siis mina.

 

Mul on EE-ga otsekorraldus, EE tekitab prognoosarveid, vajalik summa läheb arvelt maha, mugav värk, ja üsna täpne. Mõtlesin et saadan uue aasta puhul EE-le tegeliku näidu, saab näidud jälle täpseks (aastas korra – paar olen ikka saatnud, viimati saatsin 10. märtsil 2006), näpin EE kodukal arveid, ja tuleb välja et see „arvestiostja“ visiit maksis 138,78 EEKi, näiduvõtmise tasu. Vot siis.

 

Nii et, lugegem EE-ga sõlmitud leping läbi, ja ettenähtud päevadel tuleb see näit ikkagi saata, vaatamata sellele et vahel saab ilma kaa, ja suht täpselt ja mugavalt saab. Ja EE e-arved tuleb hoolega läbi lugeda, sest kui midagi pahasti on, siis mailitsi/telefonitsi ühendust ei võeta. Teine variant, kahtlaseid tüüpe ei tasu arvestile ligi lasta.

Kommentaare ei ole: