esmaspäev, jaanuar 08, 2007

Netis pole telekavade arhiivi?

Huvitav, kas ma olen peast põrunud? Kas tõesti ei ole võimalik netist leida aastavahetuse ETV telekava???? Et siis tuleb raamatukokku minna?

 

Ei, siiski, midagi on ka netis. Aga seegi vaid kuni 2 nädalat. Ja Soome kanaleid ikka pole.

3 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

ma olen vahel tahtnud äsja või eelmisel õhtul nähtud filmi kohta miskit vaadata, aga no ei ole jah. täitsa kole. isegi seda arhiivi ma ei teadnud, mis Sa linkisid, tänud sellegi eest!

Urmas ütles ...

Oi ma otsisin tükk aega. Aga no ETV kodukal võiks nüüd küll viimase... x aasta telekava üleval olla, vähemalt sellest ajast, mil need kavad digi-kujul olemas hakkasid olema.

Anonüümne ütles ...

sattusin siia otsides netist telekavasid.. head asjalikku arhiivi ei leidnud minagi. küll aga saab kätte etv kava. pead vaid teadma, mis kuupäeva otsid. niisiis, on näiteks selline link nagu http://www.etv.ee/index.php?0536614&kuu=2006-10-15. see näitab 2006. aasta 15. oktoobri kava. Muuda numbrid rea lõpus ja voilà! head tuhnimist:)