neljapäev, juuni 14, 2007

Poed hädaldavad, kui jube oleks viina mittemüüa

Päris naljakas on ajalehest poodide haledat hala lugeda, kui jube see ikka oleks, kui õhtul enam alkoholi müüa ei saa. :-) Ühtlasi saame muuhulgas teada, et KÕIK inimesed ostavad iga päev alkoholi. Vaat kui huvitav.

Ja veel, suures Savisaare vihkamise tuhinas (*) ei tohiks tervet mõistust kaotada. Eks alkoholi tootjad ja müüjad muidugi üürgavad nii mis jaksavad, kuid minusuguste suur soov ongi ju see, et alkohoolset kraami vähem toodetaks – müüdaks - ostetaks.

 

(*) Kui seda vihkamist mõõta saaks, siis ma kuuluks raudselt 5 esivihkaja hulka.

4 kommentaari:

vahuri.blogspot ütles ...

Seekord pole nõus,mingi vabadus peaks inimestele jääma,keelamisega ei jõua kuhugi.Tooks võrdluse selle metsa teede kinni panemisega mille üle sa pole eriti rõõmus ja jne. ehk keelame,keelame ...kuhu me nii jõuame ...ehk valitsus otsustab ja teab paremini mide me võime teha ja mis kella ajal .Isiklikult olen väga selliste keelamiste vastu olen täheldand,et palju suuremad ühiskonnad elavad ilma nende piiranguteta ja väga edukalt. Praegu tundub üldse igasugune keelamine väga populaarne ...

Urmas ütles ...

Päris keelamata ka ei saa. Mittelollid peavad ju endid lollide eest kuidagi kaitsma. Olgu selleks lolliks siis suitsetaja kes siseruumides inimeste nina all vingu eritab, jauram kes kiirusepiirangute puudumisel rumalusest kedagi surnuks sõidab või poisike kes end õhtul lolliks joob ja siis linnapeal põrsatempe hakkab tegema. Inimesi on palju, ruumi siin planeedil vähe. Ei mina ega sina ei suitsetaks inimeste keskel, ei kaotaks auto kiiruse valikul mõistust ega teeks täispeaga avalikes kohtades sigadusi, kuid kardetavasti on sellised inimesed siiski olemas. Ja seepärast olen ma nõus oma vabadustest veidi loovutama, et teoste inimeste keskel mittehakkamasaavad kodanikud mind häirima ja ohustama ei tuleks.

Urmas ütles ...

Veel. Ma ei soovi piiranguid mind mitteköitvatel teemadel mitte kiusu pärast, vaid et ma arvan ja usun, et enamus inimestele taolised mõningased keelud tegelikult meeldivad, et nad neist pigem võidavad.

vahuri.blogspot ütles ...

Mh.Eks see väga mitme tahuline teema ja võib ju vaatata siitpoolt ja sealtpoolt ja kindlasti leiavad mõlemad pooled õigeid vastuväiteid.Nii,et jätkame vaidlust saksast toodud õlupudeli taga,kus pole mingeid piiranguid selle hankimiseks ...Peatse kohtumiseni saabun 20-ndal Eesti.