reede, august 06, 2010

Hull lugu, kui mõni suur süsteem on ligadi-logadi

Kui keegi küsiks, kui mitu kirja ma olen pidanud oma uuele mobiilsideoperaatorile saatma, et arvetega puderkapsaatia ükskord lõpeks, siis jääksin vastuse võlgu – kes neid lugeda jaksab. Ning praeguseks on mobiilioperaator panka saatnud otsekorralduse nõude summas, mida on küll 3 korda korrigeeritud (vähendatud), kuid mis on ikka veel 3..4 korda suurem, kui see peaks olema.

Õudne. Kas see hakkabki nii olema? Neil võib ju minu jaoks võrreldes eelmise operaatoriga parem ja kiirem 3G levi olla, kuid selline segadus hakkab ära tüütama.

6 kommentaari:

isemõtleja ütles ...

Eks ta ole.
Mina jään EMT-le truuks

Anonüümne ütles ...

Ega palju variante just ei ole - operaator on arvatavasti Elisa.
Jään ka endiselt EMT-le truuks..

isemõtleja ütles ...

Ja tuhka neil parem ja kiirem on. Odavam miskis mõttes ehk jah, aga kvaliteet/hind ...

Urmas ütles ...

Tegin enne operaatori vahetamist paar nädalat katseid - vördlesin operaatorite 3G levi ja kiirust. EMT -l on Eestis suurim 3G levi, kuid mind huvitavates kohatdes on see nörk , ning teiste operaatorite 3G on kiirem. Tösi, mulle piisaks ka EMT 1...1,7 -st MB/s-st.


Vaatame, kuidas see segadus löpeb, ma ei soovi enne siin operaatorit avaldada.

Ando ütles ...

Hm, kriba mulle otse kus see parem on... Ning kas see MB ühikuna on näpukas?

Urmas ütles ...

Jaa, muidugi, MB asemel peaks olema Mbit - selle paarinädalase testi viisin läbi N97 mini-ga, see üle 3,6 Mbit/s ei võimaldagi.