pühapäev, november 27, 2005

Laurits ja lumelabidas

Eile, st laupäeva hommikul oli plaan, et teeme Peeter Lauritsa näituste päeva. Algust tegime Artdepooga, hea kodu lähedal. Et ma olen kunsti alal loll kui lumelabidas (ei tea voole, tehnikaid,  jne jne), siis ei oska ma siin muud öelda, kui et mulle Lauritsa tööd meeldivad. Lihtsalt. Ja peale selle on ka tema kõikvõimalikud sõnavõtud väga asjalikud olnud. See selleks. Peale Artdepood üritasime SEB Ühispanga 5. korrusele pääseda, ei õnnestunud, nädalavahetusel on kinni. Ja siis juhtus see, mis kesklinnas ja kaubanduse lähedal kergesti juhtuda võib – tarbimishullus hiilis ligi. Nii et mingi aeg poodides, siis oli vaja juba koju minna, koristama, hiljem saunaõhtu, sõpradega. Saun ju kaa meie rahvuskultuuri lahutamatu osa. :-)

Kui Anneli oma magistritööga tegelema ei peaks, tahtnuks homme, st täna, Virumaale minna. Loodetavasti on homme jube ilm, toasolemise ilm. :-)    



Täiendus:
Naljakas. Artdepoo ees ajas keegi vanamees lund, nii 1 cm-st kirmet. Suuuuure lumelabidaga, no tõeline overkill. Ja Annelile seostus siinset juttu lugedes mina_kui_lumelabidas selle lumelabidaga, millega see vanamees seal nalja tegi. :-)

Ja saingi teada, miks ma end kunstis just lumelabidana tunnen.

Kommentaare ei ole: