kolmapäev, aprill 25, 2007

Kreemidest ja muust sellisest

Vahel olen ikka mõelnud, et huvitav, kuidas mõjuvad inimese tervisele need kreemimäed ja muud taolised möksid, mida inimkond omale peale määrib. Kreem ju imendub organismi, neid kreeme on erinevaid, kuidas nad koos inimesele mõjuvad? Eks ka parfümeeriast imendub osa organismi. Siis veel seebid. Pesupesemise pesu- ja loputusained mis vettsäästlikud pesumasinad riietesse jätavad jne jne. Ja siis lõpuks nende kõigi koostoime? Ja niimoodi aastaid ja aastaid.

Kosmeetika teemal oli tänanses (või eilses) EPL-s juttu. 60 % kreemist imenduvat. Ja kreemides olevat säilitusaineid.

 

 

4 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Mida sa siin imestad, eks selle kreemimäärimise eesmärk olegi ju endasse salvestada nii palju säilitusaineid kui võimalik, naiivses lootuses, et siis säilib ka inimene sama kaua kui säilitusained:) Igavene noorus elagu!

Urmas ütles ...

Ma vaatan, et ma üllatun viimasel ajal üha imelikumate asjade peale. Säilitada... ahhaa, väga huvitav rakurss, siin ilmneb nüüd mehe ja naise erinevus, suhtumine muutustesse. :-) Ma pole tõesti mitte kunagi selle peale osanud tulla, et kreemi määrides võiks mõelda, et see võiks aidata midagi alles hoida või säilitada! Oi ma olen juhm. Igatahes laienes praegu sõna kreem tähendus minu jaoks.

Minu kui mehe kätte satub kreemituub siis, kui käsi pestes käeseljad kipitavad ja veritsevad, ja kreemilt (Helosan) ootan siis aktiivset võitlust, ilma enam ei saa, asi on hull, olukord on vaja normaliseerida, külma ja tuule vigastustega võidelda, tagantjärgi, tagajärgedega. Ja tuubi korgi lahtikeeramine ei ole mingil juhul stressiga seotud, ikka selline helge tegevus, täituvate ootustega, rahulolev. Selles valguses pole imestada, et mul seni sõnad kreem ja säilitamine väga vastanditena tundusid.

Anonüümne ütles ...

Nojah, kreemid ikka võitlevad ka naistel - võitlevad vanaduste vastu, nooruse eest!:) Paaniline hirm vanaduse ja kortsude ees, hirm saada hüljatuks vanaduse tõttu - see panebki naised ostma kreemikesi, mille kilohind algab nii 50 000 kroonist ülespoole:D

Urmas ütles ...

Mõni sõltumatu Šveitsi labor, no need mis reklaamides on(*), et asjal ikka teaduslik mekk man oleks, vot nad võiks mh uurida, et kas kalli kreemi ostuks kuluva raha teenimine, selle teenitud raha kulutamisest tuleneva stressi põhjustatud murekortsud saavad ikka selle kalli kreemi poolt pärast ka silutud?

Jälle tuli üks ilus sõlmlause.

(*) juhul kui nad olemas on